niedziela, 19 lutego 2012

Nudny post i moje rzeczy na farmie

Hey :3
Znów mi się nudzi ;/ a to pech... Zawsze czekam na weekend a jak już jest to mi się zawsze nudzi. Czy to jest sprawiedliwe??!! Ugh. Dobra, to jest blog o Wiejskim Życiu, a nie o tym jak mi się straszliwie, potwornie, okropnie nudzi(chociaż tak jest).
Więc na Wiejskim Życiu mam poziom 24. Chyba zapomniałam o tym wspomnieć na samym początku prowadzenia bloga xD
No i dzisiaj przedstawię wszystkie moje rzeczy na farmie:
1. Posąg Kupidyna
2. Duży znak winiarni
3. Żywopłot Kupidyna
4. Drzewo liczi
5. Ciasteczko-maszyna (jeszcze nie skończyłam jej budować)
6. Piekarnik
7. Keczup-maszyna
8. Paw
9. Królik
10. Owca
11. Cukier-maszyna
12. Kekso-maszyna
13. Ul
14. Ul xD
15. Francuska winiarnia
16 Jabłoń
17. Salami-maszyna
18. Super producent win
19. Ser maszyna
20. Dżem-maszyna
21. Znak winiarni (to nie to samo co Duży znak winiarni)
22. Kurnik(5 kur)
23. Krowa łaciata
24. Bawół
25. Czarny struś
26. Bydło Limousin
27. Piknik
28. Holenderski młyn
29. Drzewo białej czekolady
30. Wiśnia
31. Drzewo pomarańczowe
32. Bananowiec
33. Znak miłości
34. Szklarnia
35. No i oczywiście grządki ;)

Nie mam tego aż tak strasznie dużo ;P

Kilka foci:
Żywopłot Kupidyna:











Piknik:












Francuska winiarnia:
















Znak miłości, Znak winiarni i Duży znak winiarni:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz