wtorek, 15 maja 2012

Darmowe prezenty i...

Dzisiaj otworzyłam sobie moje darmowe prezenty a tam takie cuś 










Tłumaczenie: "Schowek" na prezenty może pomieścić najwyżej tylko 20 000 prezentów (TYLKO?! o.O) Proszę, użyj lub wymień niektóre. Mniej prezentów, szybsze logowanie.
Nie wiem czemu mi takie coś wyskoczyło, bo ja ma dopiero 100 kilka prezentów xD.
No ale w sumie mogę ich trochę wymienić skoro ma się wtedy szybciej ładować
______________________________
Nowe misje te takie po lewej stronie ekranu. Nie żadne takie jak np. Dzień Matki, albo Włoski tydzień. po prostu te takie misje jak Zbierz 50 migdałów i takie tam. Mają nowy wygląd ^.^










Ale wieelka zmiana co nie? No ale wyglądają teraz fajniej.


NarQ !

4 komentarze:

  1. JAki masz nick na WZ? Grasz na gry.pl w tą gre jak tak to podaj nick to cie zaprosze do znaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gram, oto mój nick: szymexdm03

      Usuń
  2. Niestety nie, nie gram na gry.pl.

    OdpowiedzUsuń
  3. To szkoda, bo chyba się nie da być przez 2 inne strony mimo tego, że to ta sama gra :(

    OdpowiedzUsuń