środa, 13 czerwca 2012

Bocian z kopertą i dom handlowy

A więc dziś jak zwykle zaczęłam grać sobie w Wiejskie Życie a tu mi nagle jakiś bocian lata po ekranie. Latał sobie chwilę a potem zrzucił kopertę. Ja na nią kliknęłam i wyświetliło się coś takiego:






















Bosh, wuj Zdzisiek ??!! OMG...
I już widać kolejną "literówkę" z góryi i powodzenia
Dobra, nie będę czepiać się szczegółów. Okazało się że jest w końcu aktywny ten taki domek co o nim pisałam już we wcześniejszym poście. Tylko teraz stoi tam taki niebieski samochodzik.
Dla przypomnienia:













Nazywa się to DOM HANDLOWY
Kliknęłam i okazało się, że są to po prostu misje podobne do tych w kółeczkach po lewej stronie ekranu. Dostaje się za nie trochę kasy. Na początku (czyli dziś) były tylko 3 misje. Dość proste zebrać kilka sztuk koniczyny, mleko i coś tam jeszcze.
Po tych trzech na razie nic więcej nie ma...



















Nowe zamówienia będą za jakieś 7 godzin.
Ten dom handlowy jest podobny do misji, ale nie taki sam. W misjach chodzi o wykonanie danej czynności np. zbierz 80 razy kacze jaja. A w domu handlowym handlujesz. Np. pisze chciałbym od ciebie kupić 9 koniczyn. I wtedy możesz sprzedać.

To chyba tyle..
Pappapapapapapapppaa ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz