poniedziałek, 3 grudnia 2012

Siemson ;d

Tak wgle to sorryy że nie pisałam przez pół miesiąca, ale:
po 1. na komputerze na którym gram Wiejskie Życie strasznie się zacina ;/
po 2. szkoła - chyba nie muszę pisać nic więcej...
po. 3. jakoś tak zapomniam o tym że mam napisać notkę *_* znaczyy, wchodze na Wż i PAMIĘTAM, że mam coś wrzucić na blogga a potem gram, gram, wyłączam grę i idę ;__; bywa ;d

No ale DZISIIAAAAJ nie zapomniałam! Więccc zaraz coś tu fajnego napiszę ^.* Aha i mam dzisiaj tak jakoś stasznie dobry humor :DD Dlatego używam tylu emotek i ogólnie mam jakiś taki dziwny styl pisania *o* No nieważne...

Ejjj. Dzisiaj zaczął u mnie padać śnieg xdd Wiem że już kiedyś pisałam że padał, no ale jak można się było domyślić to zniknął -.-
No ale teraz pada nowy ^^ I jest tak fajnie białoooo !
A już niedługo święta yaaaaaaaaaaaayyy xdd
Coraaz bliżej święta, coraz bliżej świętaa.... :P
Dobraaa... już zaczynam pisać w KOŃCU o grze. xdd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz