czwartek, 25 kwietnia 2013

Limitowana misja: Wiosenna randka

Nowe limitowane misje ;33
WIOSENNA RANDKA
BABCIU! On właśnie zadzwonił i zaprosił mnie na wspólne oglądanie filmu pod gwiazdami! Jestem taka szczęśliwa! Romantyczna wiosenna randka! On ma przyjść po mnie za 5 godzin, mam ZA MAŁO czasu, aby się przygotować!
1. Znajdź szpilki podczas produkcji wołowego salami.
2. Wyprodukuj 60 kozich serów, 60 ciemnych chlebów i 60 kanapek z salami wołowym (nowa, kanapko maszyna- 7x śruba, 7x taśma, 7x kanapkowy folder i 7x zbiornik serowy).
3. Wyprodukuj 12 jogurtów czekoladowych i 12 jogurtów morelowych.
4. Wyprodukuj 12 mleka migdałowego i 20 sałatek z awokado.
5. Zbierz od znajomych 10 mioteł, wyprodukuj 80 bukietów stokrotek i 80 bukietów fioletowych róż.
6. Zrób 2 pawie wachlarze i lawendową saszetkę w Warsztacie.

Nagrodą jest truflowa świnka produkujące białe trufle *.*
______________________________
Wiem, że ostatnio coś rzadko tutaj wpadam ale nie mam pomysłu na post ;c
Jeśli macie jakieś fajne pomysły to piszcie w komentarzach - dzięki ;33
Byeee ^^

7 komentarzy:

  1. Może daj kilka screenów pokazujących twoją farmę i farmy znajomych? ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki post już był ;D Od tamtego czasu moja farma zbytnio się nie zmieniła..

      Usuń
  2. Twój wymarzony BOY29 kwietnia 2013 12:46

    Paulina... Ty naprawdę jesteś taka ładna jak na zdjęciu, czy to nie twoje zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest site model ;> Mojego zdjęcia tu nie znajdziesz :pp

      Usuń
  3. Wiosenna randka to idealny moment. Niestety, w obecnych czasach jak wszystko jest martwe z powodu koronawirusa. Mam nadzieję że 2021 będzie romantyczniejszy..

    OdpowiedzUsuń
  4. Może jesienna randka to dobry pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, bardzo fajny wpis i mocna farma :D

    OdpowiedzUsuń