sobota, 4 maja 2013

Figlarna koza♥

Nowe misjee *.* Me Gustaa
Figlarna Koza 












Pewnego słonecznego dnia zauważyłem coś podejrzanego na farmie... Zniszczone plony, rozdarte ubrania i wiele pytań bez odpowiedzi! W końcu znalazłem winowajcę - zagubioną, sprytną kózkę z Hiszpanii. Chcę pomóc jej wrócić do domu, a może powinienem ją zaadoptować?
część 1.
1. Zbierz 40 szpinaku i 40 czosnku.
2. Zbierz 8 jedwabiu, wyprodukuj 40 sałatek ze szpinakiem i wyprodukuj 1 butelkę Karminowego barwnika.
3. Wyprodukuj 50 mlecznych serów i 50 salami z wołowiny.
4. Pomóż sąsiadom 30 razy w podlewaniu/nawożeniu farmy.
Nagroda: część do habitatu kozy
część 2.
1. Wyprodukuj 10 szklanek ponczu dla dzieci.
2. Wyprodukuj 60 chlebów z żurawiną i 10 tortów szwarcwaldzkich.
3. Posadź i zbierz 70 kaktusów.
4. Wyprodukuj 70 babcinych hamburgerów z kurczakiem, 70 makaronów z czosnkiem i 70 makaronów z pesto.
Nagroda: część do habitatu kozy
część 3.
1. Wyprodukuj 2 wełniane koce.
2. Sprzedaj 80 bochenków chleba owsianego i 80 bochenków ciemnego chleba.
3. Wyprodukuj 100 niebieskich misiów i 100 czerwonych misiów.
4. Wyprodukuj 100 babcinych hamburgerów ze stekiem, 12 soków z mango i 10 guacamole.
Nagroda: część do habitatu kozy

Po wykonaniu wszystkich zadań będziemy mogli wybudować Habitat hiszpańskiej kozy ;33 Produkuje z kaktusów kozie mięso xd











Papaciee ;>>>

8 komentarzy:

  1. co to jest guacamole.

    OdpowiedzUsuń
  2. Guacamole uzyskuje się w sos - maszynie z awokado

    OdpowiedzUsuń
  3. co jest w misji ambasador pand ?

    OdpowiedzUsuń
  4. w misji ,,Ambasador pand'' , a zresztą tu wszystko masz http://www.wiejskie-zycie.info/index.php?gr=1171&lng=pl .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam http://ewa-cyganek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze żadnej misji nie wykonałam.
    Ale to dlatego że mam dopiero 23 lvl.
    Tak patrze i widzę że masz taką super farmę.
    Ja nie....mam tylko konia,pawia,strusia,krowę,bydło.....oj sama zobacz.
    Gram na gry.pl jestem zhuzhu100

    OdpowiedzUsuń