środa, 27 marca 2013

Wielkanocna Zabawa!

Na początku chciałam Was przeprosić, że tak długo nie pisałam ale w tamtym tygodniu nie miałam czasu ;c
Od poniedziałku do dzisiaj miałam rekolekcje. Szło się na 3 pierwsze lekcje i do kościoła, więc byl trochę większy luz <3
Teraz wolne ♥ Do szkoły idziemy dopiero w środę ;33
Rozpisuję się nie na temat -,- No dobra,
Wielkanocna Zabawa to taka jakby gra, podobne były już w Wż. M. in. była to misja ze zbieraniem śnieżynek.


















Mam 1 pisankę. LIKE A BOSS! *.*
Nagrody są całkiem fajne, jak dla mnie ;d
Za 30 pisanek - drzewo gałki muszkatołowej
Za 70 pisanek - czekoladowe drzewo
Za 120 pisanek - pisanko-maszyna
Za 160 pisanek - błyszczący się koń

Jeśli zdobędziemy wszystkie nagrody otrzymamy wielkanocnego króliczka, który produkuje czekoladowe jajka *o*
Bardzo chciałabym go mieć, ale pewnie nie uda mi się uzbierać tylu pisanek ;cc
Ale trzeba się pozytywnie nastawić i mieć nadzieję, że się uda ^^

Paaa ;>>

10 komentarzy:

  1. Ja już mam 2 rzeczy (za pisanki) yay!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wy to tak szybko robicie? ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam jedną rzecz, ale zbieram jak zwykle na te najdroższe. Dla mnie najlepszym sposobem na zbieranie pisanek jest sadzenie żonkili, rosną godzinę, a potem zbieram i tak w kółko. Robiłam tak z serduszkami i zebrałam wszystkie gifty ^^

    A tak poza tym, to zauwżyłam coś ciekawego. Dopiero niedawno zaczęłam zadanie Wycieczka do Brazylii i pierwsze co mam zrobić to zebrać 80 winogron. Zadania chyba zależą od tego gdzie się gra w WŻ, albo od poziomu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc tak. Mam już 50 lvl i 600 pól, oprócz tego sadzę tylko żonkile. Zdobywać jest łatwo, ale trzeba mieć przystosowaną farmę.

    Bardzo lubię twojego bloga.Mam taką małą prośbę: Mogłabyś zaakceptować moje zaproszenie do znaj na gry.pl?Mam zawsze coś do nawożenia,przysyłam prezenty i ciągle pomagam znaj.

    Sorry ,że tak się rozpisałam.Tym komentarzem to można powieść napisać :3. Ale ostatnie pytanie: który a,ktualnie masz lvl?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sassy: Jasne, chętnie akceptuje. Po prostu dawno się już nie logowałam na gry.pl bo mam tam niski lvl ;c Bo tak ogólnie to gram na NK :D Tam mam prawie 39 lvl. Nie jest jakoś zbytnio wysoki, ale mam dużo nauki. Ja też sadzę ciągle żonkile a i tak wypada ich mało.
    Aenari: Faktycznie, miało być 80. Musze to poprawić :D Dzięki za zwrócenie uwagi na ten błąd. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej a jak kupie jedną rzecz za pisanki to czy one znikną ?

    OdpowiedzUsuń
  7. tak mateusz, bo wiesz jak coś kupujesz to w rzeczywistości ubywa ci pieniędzy a na wiejskim życiu pisanek

    OdpowiedzUsuń
  8. I co masz zajączka?

    OdpowiedzUsuń
  9. Heej ;d Zabrakło mi jednego jajka do kupna błyszczącego się konia, więc nie miałam wyjścia i kupiłam sobie drzewa, bo czas się skończył.. ;_; Można jeszcze gdzieś kupić tego konia? *.*

    PS .
    Wstawisz zdjęcie swojej farmy? :D Proszę :3

    OdpowiedzUsuń