sobota, 2 marca 2013

Wizyta chińskiego Mistrza Pierożków

Znowu nowe misje. Tak szczerze mówiąc nie nadążam już z robieniem tych misji. ZA MAŁO DUKATÓW ;<

Wizyta chińskiego Mistrza Pierożków
Ni hao! Jestem Yin Yang, chiński mistrz Kung Fu! Stary Donald to mój dobry przyjaciel. Tak! Słynny poeta Wang Bo rzekł: Przyjaciele z odległych krain to sąsiedzi o szerokich horyzontach. A Chiński Nowy Rok to dobra pora na odwiedziny u sąsiadów! Tak!

1. Umieść bęben na swojej farmie.
2. Posadź i zbierz 20 marchwi.
3. Zbuduj Chińską Pierożko- maszynę ( 1x chińska miska 4D, 1x chińskie węzełki 6D, 12 x bambus)
4. Zbierz 35 żonkili i wyprodukuj 35 wołowiny.
5. Wyprodukuj 50 pierożków z wołowiną (wołowina, mąka i marchew).
6. Odnajdź Starożytną Księgę Dim Sum *.*
7. Zbierz 60 kukurydzy i wyprodukuj 60 koguciego mięsa.
8. Wyprodukuj 70 pierożków z kurczakiem (kogucie mięso, mąka, marchew). Znajdź 10 ciasteczek z wróżbą produkując sok jabłkowy.



Nagrodą jest baran produkujący baraninę ;p


9 komentarzy:

  1. hej, ja też gram w wiejskie życie, ale na fb, tam jest po angielsku. Przyznam się, że jakoś nie mam cierpliwości do tych misji... do tej pory ukończyłam tylko jedną

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie moge znalesc Księgę Dim Sum?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypadają losowo. U każdego księga może być gdzie indziej.

      Usuń
  3. Droga Paulo! Mam prośbę mogłabyś napisać o misji włoskiej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Albo o misji francuskiej

    OdpowiedzUsuń
  5. Misja 'Włoski Tydzień' jest już opisana (19 kwietnia 2012) ^^
    A jeśli chodzi o misje francuskie to chętnie je opiszę w najbliższym czasie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy moglabys opisac misje sushi?

    OdpowiedzUsuń