niedziela, 6 stycznia 2013

Habitaty

Ten post dedykowany będzie habitatom, czyli takim małym okręgom, w których żyją sobie różne zwierzątka ^^
Na wż jest obecnie 6 habitatów :
- Habitat niedźwiedzi
- Kurnik na koguty
- Habitat Dinozaurów
- Habitat kangurów
- Małpi habitat
-Habitat purpurowych ptaków

Jedziemy z opisami xd :

1. Habitat niedźwiedzi












Dostępny od poziomu : 1
Potrzebuje: miód
Produkuje : łosoś
Produkt sprzedawany za: 24 monety
W sklepie habitat  kosztuje : 600 monet
Do budowy potrzeba: 15 x płytka, 15 x żwir


2. Kurnik na koguty








Dostępny od poziomu : 8
Potrzebuje: kukurydza
Produkuje: kogucie mięso
Produkt sprzedawany za: 128 monet
W sklepie habitat kosztuje: 2000 monet
Do budowy potrzeba: 10x drewniana belka


3. Habitat Dinozaurów










Dostępny od poziomu: 0
Potrzebuje: orzech miłorzębu
Produkuje: jajko dinozaura
Produkt sprzedawany za: 66 monet
W sklepie habitat kosztuje: 3 500 monet
Do budowy potrzeba:  30x biały płot, 1 x dinozaurowy kosz


4. Habitat kangurów










Dostępny od poziomu: 0
Potrzebuje: jabłko
Produkuje: orzech makadamia
Produkt sprzedawany za: 31 monet
W sklepie habitat kosztuje: 2 500 monet
Do budowy potrzeba: 30 x torf


5. Małpi habitat













Dostępny od poziomu: 14
Potrzebuje: banany
Produkuje: owoc baobabu
Produkt sprzedawany za: 62 monety
W sklepie habitat kosztuje: 3000 monet
Do budowy potrzeba: 30 x torf


6. Habitat purpurowych ptaków 











Dostępny od poziomu: 10
Potrzebuje: pszenica
Produkuje: ptasie jajko
Produkt sprzedawany za: 78 monet
W sklepie habitat kosztuje:3 200 monet
Do budowy potrzeba: 30 x torf

To już wszystkie habitaty jakie znajdują się na wż ;)
Papatkii !

12 komentarzy:

  1. A gdzie grasz w Wiejskie Życie? Bo ja gram na NK i nie widziałam go. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja gram na gry.pl wiele ludzi go ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też gram na gry.pl jaki masz nick? Ja kiciaaaa79

      Usuń
  3. Ja go jeszcze nie widziałam u mnie na Wż. Moi znajomi też ich raczej nie mają.
    Ale jeżeli go zdobędę to postaram się zaktualizować notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest jeszcze habitat słoni. Daje papaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Jak to jest z tym habitatem kogucim to wiem, ale gdzie mozna te koguty zakupic by szybciej dawały mięso? Przeszukałem i nie znalazłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jednej z nowszych notek napisałam ci wyjaśnienie ;)

      Usuń
  6. Na gry.pl jest jeszcze habitat zebr, kitty habitat, habitat kreta, habitat żyraf, habitat słoni, habitat pandy, habitat lisa polarnego oraz hyba najnowszy habitat wikłacza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd wziąć żwir i dachówkę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie kupić habitat?

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam habitat kurczaka i nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń