środa, 23 stycznia 2013

Nowa gra + wyjaśnienie

Cześć ^^
Ostatnio mi się trochę nudzi (btw. ferie niedługo się kończą;c), więc postanowiłam że założę konto na gry.pl i będę też tam grać w Wiejskie Życie. Mam 1 level yaaaay ^.*
Będę tam grać ' od czasu do czasu' bo na NK mam już wyższy lvl i w ogóle ;)
Więc, jeśli chcecie mnie zaprosić do znajomych, żeby ze mną pograć to proszę:
mój profil na gry.pl
Śmiało- zapraszać ;))
______________________
Wyjaśnienie:
Pewna osoba (anonim) napisała mi komentarz pod postem o habitatach, z pytaniem jak "dokupić" koguty do kurnika na koguty
"Witam. Jak  to jest z tym habitatem kogucim to wiem, ale gdzie mozna te koguty zakupic by szybciej dawały mięso? Przeszukałem i nie znalazłem". 
Odpowiedź:
Jest to habitat, a nie zwykły kurnik, tak jak ten na kury. Do habitatów nie można dokupywać zwierząt, tylko trzeba je rozbudowywać do następnych poziomów. Żeby zobaczyć co jest potrzebne do następnego poziomu, musisz kliknąć na żółtą strzałkę obok habitatu. Jeśli zbierzesz wystarczającą ilość rzeczy to będziesz miał/a więcej kogutów w kurniku i będą szybciej dawały mięso.
Mam nadzieję, że pomogłam ;)

1 komentarz:

  1. Tak, bardzo dziekuję za pomoc w sprawie kurnika koguciego (kogutnika?). Proszę mnie zapraszać do znajomych i pomagać w grze, nie znam z rozmowy osób które mam w znajomych, sam dochodzę co i jak, a czasami błądzę. Mój nick to Lubelakk. Pozdrawiam cieplutko w ten zaśnieżony wieczór :)

    OdpowiedzUsuń