poniedziałek, 21 stycznia 2013

Nowe i standardowe misje

Najpierw miałam opisać misję, którą aktualnie wykonuję < w misjach standardowych> ale doszłam do wniosku, że najpierw opiszę co to w ogóle są te "różne" misje. < wiem, że to już od dawna jest na wż ale co tam >

Kiedy klikniemy na głowę Damianka w prawym górnym rogu
o tu:






Otworzy nam się takie okienko: (btw, to nie robiłam misji trzech króli, ponieważ chcę powiększyć na razie moją ilość dukatów...)















No i mamy tutaj nowe i standardowe misje. Taadaaaam !!
Z nowych misji aktualnie jest tylko misja trzech króli.

W standardowych znajdują się takie misje:
- Tydzień amerykański: od 8 poziomu, 15 dni na wykonanie
- Niemiecki tydzień: od 9 poziomu, 20 dni na wykonanie
- Kino!: od 10 poziomu, 15 dni na wykonanie
- Tydzień kangura: od 12 poziomu, 22 dni na wykonanie
- Romantyczna kolacja: od 14 poziomu, 15 dni na wykonanie
- Wycieczka po Francji: od 15 poziomu, 15 dni na wykonanie
- Farmerski ślub: od 16 poziomu, 15 dni na wykonanie
- Najsłodsze sny Fioletty: od 0 poziomu<xd>, 20 dni na wykonanie
- Wizyta u babci: od 25 poziomu, 15 dni na wykonanie
- Tydzień japoński: od 28 poziomu, 15 dni na wykonanie
- Frytkomania: od 32 poziomu, 15 dni na wykonanie
- Tydzień holenderski: od 42 poziomu, 15 dni na wykonanie

Misję tydzień holenderski mam zablokowaną bo nie mam jeszcze 42 lvl'a ;c
Jest jeszcze jedna misja ale pokazuje mi, że jest ona  nieaktualna, a żeby ją odblokować trzeba zużyć 5 dukatów.

Fajnie, że są takie standardowe misje^^ Jak nie ma długo nowych to można zacząć jakąś robić :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz