piątek, 8 lutego 2013

Drzewo-magazyn

Na WŻ pojawił się nowy rodzaj magazynu. Magazyn na drzewa ^^
Jest dość mały, nie zajmuje dużo miejsca. Jak tam się mieszczą te wszystkie drzewa? o.o










W sklepie kosztuje 15 000 monet
1. poziom - 8 drzew: 10 szyb, 10 "twardego drzewa gumiaka"
2. poziom - 15 drzew: 15 szyb, 15 "twardego drzewa gumiaka", czerwone drzwi (5D)
3. poziom - 25 drzew: 15 szyb, 15 "twardego drzewa gumiaka", czerwone drzwi (5D)
4. poziom - 35 drzew: 20 szyb, 20 "twardego drzewa gumiaka", czerwone drzwi(5D), farba(5D)
5. poziom - 45 drzew: 20 szyb, 20 "twardego drzewa gumiaka", czerwone drzwi(5D), farba(5D)
6. poziom - 55 drzew: 25 szyb, 25 "twardego drzewa gumiaka", czerwone drzwi(5D), farba(5D)
7. poziom - 65 drzew: 25 szyb, 25 "twardego drzewa gumiaka", czerwone drzwi(5D), farba(5D)

W sumie dobrze, że coś takiego jest bo przynajmniej można gdzieś wpakować niepotrzebne nam drzewa ^.*

8 komentarzy:

  1. Jak można kupić ogrodowe ranczo, niestety nie mogę tego znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby kupić ogrodowe ranczo musisz albo wydać 100 dukatów, albo 450000 monet
      Po prawej stronie farmy jest balon. Kiedy na niego klikniesz wyświetli ci się co trzeba zrobić żeby je kupić. Oprócz balona obok listy znajomych w grze jest ikonka 'ogrodowe'. Na nią też można kliknąć.
      Mam nadzieję, ze pomogłam ;d

      Usuń
    2. Nie działa mi to własnie, kiedyś się pojawiało, a jak uzbierałam pieniądze, nie działa. A jak klikam albo na balon albo na to to się zawiesza cała gra.

      Usuń
  2. W poprzednim komentarzu się pomyliłam-powinno być 900000 monet =D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tyle i nadal nie działa .

    OdpowiedzUsuń
  4. też tyle miałem i nie było, ale po uzbieraniu 1000000 monet już mogłem kupić ranczo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od pewnego poziomu można kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zasadzic drzewo na wyspie

    OdpowiedzUsuń