piątek, 8 lutego 2013

Kuchnia ;)

Przepraszam, że dawno mnie tutaj nie było, ale po pierwsze nie miałam pomysłu na post, a po drugie nie mogłam się dobrać do internetu ;d Poza tym szkoła ;c No nieważne- dzisiaj piąteeek ; D
____________________
Kolejna rzecz, która pojawiła się tylko dla posiadaczy ogrodowego rancza.
KUCHNIA!



















Kuchnia kosztuje 15 000 monet. Do jej budowy potrzeba: 20 x żółta podłoga i 20 x biała podłoga (od znajomych) i... jeszcze jakieś 2 rzeczy za dukaty (chyba około 15) ;d

W kuchni można produkować różne dania przy użyciu ryb ze stawu (np. sumy, tuńczyki, okonie) i innych produktów. Jest ich baardzo dużo: od masła ananasowego po pieczarki.

Dodatkowo można wysyłać znajomym przyprawy, czyli pieprz i ocet













To tyle o kuchni w Wż
Szkoooda że nie mam ogrodowego ranczaaa ;ccc

2 komentarze:

  1. nie ty jedna :( Nazywam się na gry.pl lili123663.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cię kryncę post z 2013 odpowiada na pytania zadane 11 lat później wujkowi Googlowi XD
    Jak to zapraszam na piskowską farmę z 35 lvl xaxaxaax
    Sionsiad: 8dq8u3

    OdpowiedzUsuń