sobota, 16 lutego 2013

Studnia *.*

Już od dawna miałam napisać o tym post, ale albo sobie zapominałam, albo niestety nie miałam czasu ;c
Jednym z dość ważnych 'elementów' w Wż jest Studnia.
Studnia w budowie:












Gotowa studnia:











Studnia kosztuje 25 000 monet i jest dostępna od 20 poziomu.
Niestety, trzeba na nią wydać sporo dukatów ;/
Do 1 poziomu rozbudowania potrzebujemy: 10 x kamień, 8 x drewniana belka, 10 x rurociągi (od znajomych) oraz 1 x pompa wodna (10D) i 1 x wiertło(15D)

Do tego potrzebujemy jeszcze polewaczki. Jedna polewaczka kosztuje 1 dukat, lub 5 000 monet. Gdy na polu jest polewaczka, roślina rośnie 15 % szybciej. Jeśli polewaczki umieścimy w szklarni (dodatkowe +40%) to rośliny będą rosnąć 55% szybciej. Czyli się opłaca ^^
Oczywiście, studnię można rozbudowywać do kolejnych poziomów ;) W sumie jest ich 14.

21 komentarzy:

  1. Jak dostanę polewaczki od znajomych o też mogą być zamiast 1D lub 5000?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogą być też polewaczki od znajomych ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. kto wie jak wysyłać podlewaczki ????

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do gry wiejskie życie nad morzem ( wersja na telefony i tablety) oraz na stronę wz-nadmorzem.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. czy budowa studni to jakieś zadanie do wykonania?

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam- FBHNULQ

    OdpowiedzUsuń
  7. Budowa studni jest bardzo poważnym wyzwaniem. Ja dzięki https://www.dostudni.pl zbudowałem studnię dosłownie w kilka chwil. Jeśli mamy wszelkie niezbędne elementy to dość sprawnie to idzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamil Szymański17 grudnia 2018 08:34

    Studnia to jedna z alternatyw dla pobierania wody z wodociągu. Trzeba tu pamiętać o instalacji niezbędnych urządzeń, które będą służyły do dostarczania wody nadającej się do spożycia. Mowa tu m.in. o pompach hydroforowych - https://www.dostudni.pl/sklep,5,hydro-vacuum-grudziadz.html, zbiornikach hydroforowych oraz wszelkiej armaturze w postaci filtrów, przepustnic dzięki którym obieg wody będzie spełniał wszelkie normy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ważne jest utrzymanie instalacji wodno - kanalizacyjnej w czystości. Powinniśmy zwracać uwagę na to by nie trafiały do niej różne zanieczyszczenia. Skutkuje to przeważnie zatkaniem się rur i brakiem ich drożności. Warto jest tutaj skorzystać z pomocy fachowców, którzy zajmują się oczyszczaniem kanalizacji https://www.stankan.pl/czyszczenie-kanalizacji-warszawa/. Specjaliści wykonują swoją pracę przy użyciu zaawansowanych urządzeń przez co mamy pewność, że takie elementy jak rury odpływowe, kanalizacyjne zostaną dokładnie przeczyszczone.

    OdpowiedzUsuń
  10. w jakiej misji można zdobyć świetlikowa studnię?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mogę kupić studnie?...ja mam ją na szarym polu i nie da się jej kupić a jestem na 45 poziomie a pisze przecież że jest dostępna od 20poziomu to czemu ja jej nie mogę kupić? Poradzicie coś pliss...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakby się miało trochę więcej czasu to z pewnością chciałoby się zagrać w taką grę. Ach ta praca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie opisane. Czekam na jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super napisane. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę kupić studni. Mam ją w szarym polu Wyprzedane . Co robić ??

    OdpowiedzUsuń
  16. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawie to zosatło opisane.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak odzyskać studnie kiedy pisze wyprzedana a nie ma jej nigdzie na farmie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wie ktoś może dlaczego jak chce kupić studnie to pisze mi ciągle że jest wyprzedana?

    OdpowiedzUsuń