sobota, 9 lutego 2013

Problemy z ogrodowym ranczem

Pewna osoba napisała do mnie w komentarzu, że ma problemy z kupieniem ogrodowego rancza. Napisała też, że kiedy klika na balon zawiesza się jej gra.
Szczerze mówiąc u mnie też pojawił się ostatnio taki jakby błąd. Gdy klikam na okno z napisem 'ogrodowe ranczo' obok znajomych (mimo, że nie mam jeszcze wystarczającego lvlu do kupna) pokazuje mi się takie coś:

















Zawsze wyświetlało się okienko z możliwością kupna rancza.
Niby pisze tutaj, że gra jest aktualizowana i trzeba odświeżyć stronę. Jednak po odświeżeniu nadal mi się to wyświetla. Pisze też, że jeżeli nadal widzimy to po odświeżeniu to należy wyczyścić pamięć(?) przeglądarki.
Ja na razie się tym nie przejmowałam, bo nie kupuję ogrodowego ranczo, ale dla kogoś kto chce je kupić może to być denerwujące ; /
Niestety, nie wiem co można by z tym zrobić. Może to być jakiś chwilowy błąd. A może trzeba zmienić przeglądarkę? 
Kiedy klikam na balon przyciemnia mi się obraz i nic nie mogę zrobić. Wtedy klikam Esc i wracam do gry.
Czy Wy też tak macie?

3 komentarze:

  1. ja tez tak mam i nie wien co zrobic

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo i też nie wiem co zrobić z tym .

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz zadam pytanie z całkiem innej paki XD
    Masz tutaj opisaną misję: tydzień niemiecki?
    Jak nie to możesz mi napisać? ^^

    OdpowiedzUsuń