sobota, 14 kwietnia 2012

Hehh. ^^

Dzisiaj ukończyłam jakąś tam misję no i pokazała mi się kolejna misja. Padłam jak ją zobaczyłam:







Chodzi mi o ten tytuł WIZYTA DZIECIAKÓW. Się ktoś postarał :D
Z tego co widzę to musiała być też wizyta dzieciaków I. bo to jest część II, ale jakoś tamta misja nie rzuciła mi się tak w oczy. To była wiadomość nr 1.
___________________________________

Jeśli chodzi o post poprzedni z błędem i z kawami to oznajmuję , że trzeba było wyprodukować 50 kaw. Na szczęście xD
___________________________

Skończyłam wielkanocne misje II na wż. Jeśli chodzi o zadanie nr 5 (znaleźć 3 pomarańczowe pisanki w skrzyniach skarbów) to już wiem o co chodzi.
Wyświetla się zadanie i naciskasz GRAJ. Pojawia ci się obrazek z 8 skrzyniami. Na dole jest klucz. Daje znowu GRAJ i możesz otworzyć którąś skrzynię. W 3 z 8 są pomarańczowe pisanki. Jeśli otworzysz już jedną skrzynię, kolejną możesz otworzyć po 12 godzinach.
Mi to trochę zajęło, bo jakoś nie miałam szczęścia i musiałam otworzyć wszystkie skrzynie -.-

I oto moje wielkanocne drzewko ^.^ (Jakby co, to nie dostaje się żadnego drzewa, tylko jak się wchodzi w te misje to jest sobie takie drzewko)

















Widać, że u nich z tłumaczeniem na polski jest trochę ciężko. "Udało ci się ukończyć wszystkich wielkanocnych misji" o.O
Tak samo jak siano przetłumaczono na polski jako żonkil i teraz bydło je żonkile ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz