niedziela, 15 kwietnia 2012

Super drzewiarnio-szklarnia

Na Wż niedawno pojawiła się nowa super rzecz.
SUPER DRZEWIARNIO-SZKLARNIA
Niby pisze, że to jest drzewiarnia (która nawiasem mówiąc jest od niedawna na Wż ale mieści się w niej tylko 6 drzew) ale można do niej dawać i drzewa i pola. Ja nazywam ją drzewiarnio-szklarnia Tak więc ogólnie jest fajna. I duuuża. w sumie wchodzi do niej chyba około 40 pól. Nawet więcej.
Jeszcze niestety nie mam jej zbudowanej, ale w budowie wygląda tak:















Żeby ją zbudować potrzeba 25 szyb (dostępne od 11 lvl), 25 niebieskich rur dostępne dopiero od levelu 20) oraz 4 okna wentylacje, każde po 3 dukaty( cza wydać 12 dukatów)

W sumie to na wiejskim życiu mamy z takich rzeczy:
1. szklarnię- zwykła, 24 pola, opisywałam ją w którymś poście
2. drzewiarnię- mieści się 6 drzew, nie opisywałam i nie wiem czy opiszę, może...
3. super drzewiarnię(drzewiarnio-szklarnię)- to wiadomo
______________________
Tuu duuu duuu
Nie pójdę na rower, bo pada. Może potem przestanie. Mam nadzieję...

baju!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz