piątek, 20 kwietnia 2012

OMG !

Dzisiaj zauważyłam, ze pozmieniali trochę na wż.
Inne ładowanie.
Teraz gra inaczej się ładuje. Znaczy w sensie, że ten obrazek wygląda inaczej. Teraz wygląda tak:















Mi się nie podoba x_X Stary był lepszy, ale można się przyzwyczaić.

Inne codzienne logowanie.















(Ja nie mam 1. dnia zalogowania, tylko to jest inne konto)
Ja wolałam ten stary obrazek -.-
No ale teraz przynajmniej dostaje się co ileś tam kilka kropli benzyny do Plon-pomocnika.
A jeśli zapomnisz się zalogować, to cofa cię teraz o tydzień- kiedyś cofało o 6 dni. Niby tylko o jeden dzień więcej, ale jak tak dalej pójdzie to...

I w ogóle co oni zrobili z alpaką? Wygląda teraz strasznie o.O

Coś im ostatnio te zmiany nie wychodzą za dobrze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz