niedziela, 29 kwietnia 2012

Nudzi mi sieee

Ogólnie na wż ostatnio mi się nudzi. x_X
Misje o włoskim tygodniu już dawno zrobiłam, maszyn nowych nie ma (lody-maszynę mam już zbudowaną)
Tylko siać, zbierać, siać, zbierać... karmić zwierzęta, napełniać maszyny... taaa.
61.569/65.000 PD
Jeszcze prawie 3500 PD do 33 lvl. Ale jak już w końcu będę miała ten 33 lvl to sobię kupię Hot-dog maszynę!!!
___________________
Tak w ogóle to byłam wczoraj na zakupach!!
Kupiłam sobie takie fajne spodnie, bluzkę, czapkę...noo i takie tam różne rzeczy. xd
__________________
Ale u mnie gorąco jest. Na polu 25 C. już. Może uda mi się namówić tatę, żeby pojechał ze mną na basen xD

Także czekam z niecierpliwością na jakieś nowe misje, maszyny... Jak już się pojawią to na pewno dam wam znać.
Bajuu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz