sobota, 14 kwietnia 2012

Ten tegoo..

O sorry, już nie kontaktuje, ciężki dzień.
Najpierw byłam rano w sklepie i kupiłam sobie 7 up. (Już prawie całego wypiłam)
Potem przyszłam do domu i weszłam na kompa.
Chciałam jechać z tatą na rower ale mu się nie chciało >.<
Więc poszłam sb z babcią do sklepu, ale po drodze spotkaliśmy sąsiadkę i ona nas podwiozła. Znaczy ona jechała i nas zobaczyła i nam zaproponowała, że nas podwiezie...no wiecie o co cho.
Potem jak wracałyśmy ze sklepu zaczęło padać i musiałam dzwonić po tatę, żeby po nas przyjechał.
Jak wróciłyśmy to przestało padać.
Potem wyszłam sb na chwile na rower i przyszła do mnie przyjaciółka. No i sobie razem jeździłyśmy ze 2 godziny. Yay
Przyszłam do domu i oglądałam Bitwę na głosy. bednarek wygrał odcinek. Yeah!
No i weszłam na kompa i piszę ten post i w ogóle nie wiem o czym on jest *_*
Aha, no tak. Przypomniałam se.

GDZIE MOŻNA GRAĆ W WIEJSKIE ŻYCIE
1. Na NK (ja tam gram)
2. Na Facebook' u
3. Na gry.pl

Nie wiem czy gdzieś jeszcze się da. Ja znam tylko te 3 miejsca...strony...a nieważne.

Więc teraz idę z moją resztką 7 up do pokoju i pooglądam sobie meczyk. I pewnie przy nim zasnę *_*

Branoc!

1 komentarz:

  1. Wiem, że można grać na cda.pl

    PS. Grasz w WŻ ponad rok, prawda? A ja 3 miechy.
    Z tego co napisałaś w odpowiedzi wychodzi, ze masz 39-40 lvl. Natomiast ja się wogóle nie staram o lvl a mam 52.
    Nie chcę Cię wkurzać, ale to dziwne

    OdpowiedzUsuń