czwartek, 19 kwietnia 2012

Włoski tydzień

Na Wż są nowe misje ^.^ (zaciesz..)
Jest Włoski tydzień.
Misje:
VIVA L'ITALIA
1. Zebrać 20 bazylii (nowe nasiona )
2. Dostać od znajomych 6 biletów na Majowy Festiwal Muzyki we Florencji. (od znajomych-darmowe prezenty)
3. Zbudować makaron-maszynę (noooowa rzecz=podwójny zacieessz. Żeby zbudować trzeba: 16 trybików, 10 śrub i kontener 2 za 6 dukatów NIE 2 KONTENERY TYLKO KONTENER 2!)
4. Przygotować 50 porcji makaronu z sosem pomidorowym (potrzebne koktajlowe pomidory)
5. Przygotować 70 porcji makaronu z serem (chyba wszystko jasne)
6. Zbudować Rzymskie Koloseum ( porządek gotycki x10, porządek joński x10, porządek koryncki x10)

I jak to wszystko zrobimy to dostaniemy włoską kozę.








Jak dla mnie to nawet fajnie, bo jeszcze nie mam kozy na swojej farmie, a jeśli bym ją dostała, to mogłabym zacząć budować jogurto-maszynę.
Będą pewnie jeszcze drugie misje dotyczące włoskiego tygodnia.
Kiedyś był już niemiecki tydzień, teraz włoski.. o.O ciekawe jaki jeszcze. Ja bym chciała hiszpański ;P
Według mnie te misje są całkiem fajne. Do pięt nie dorastają im drugie misje wielkanocne, na których, nie ukrywam, bardzo się zawiodłam.

1 komentarz:

  1. super dziękii za podpowiedź bo miałam z tym problem

    OdpowiedzUsuń