poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Misje wielkanocne 2

Na Wż dodano drugie wielkanocne misje. Niestety, ale mi się nie podobają. Trzeba czegoś szukać, grać...
Noo także te misje mi się nie podobają ogólnie x_X

Wielkanocne misje 2
1. Znaleźć w wielkanocnych liliach 10 niebieskich pisanek. ZNALEŹĆ! Przykład: zasiałam 20 lilii a znalazłam 2 pisanki -.-
2. Znaleźć brązową pisankę.
3. Dostać od znajomych 10 fioletowych pisanek.
4. Nawożąc rośliny znajomych znaleźć 12 złotych pisanek.
5. Znaleźć 3 pomarańczowe pisanki w skrzyniach skarbów (jeszcze nwm o co chodzi ale się dowiem ;p)
6.Produkując sierść angory znaleźć 20 zielonych pisanek.

Jeśli wykonamy te zadania to otrzymamy wielkanocną scenę. Czyli innymi słowy prawie taką samą trawę jaka jest teraz, tylko że będą gdzieniegdzie pisanki. Nagroda główna dość marna jak dla mnie ;/


Aha, jeszcze jedno
jak robimy te zadania to "tworzymy drzewo wielkanocne"
Jeśli jeszcze nie mamy żadnej misji wykonanej to wygląda tak:














Ten królik jest słit<3 hahahahh ^^
A jeśli wykonamy wszystkie zadanka to drzewo jest zielone a na nim są pisanki. Jeeey.
Ostatnia rzecz: jak widzicie na zegarQ macie 23 dni i 18 godzin.

Powodzenia.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz